diumenge, 6 de desembre de 2009

COED, el Setmanari

El dimarts 01 de desembre del 09 a la classe de petit grup de COED i GITIC vàrem reiniciar les exposicions sobre el Territori, cosa que jo no vaig poder assistir per un imprevist d’última hora. Encara estic pendent de si el dimarts 08 de desembre del 09 em quedo les dues hores per avaluar el que no vaig poder fer en el seu moment.


El dijous 03 de desembre del 09 a la classe de gran grup de COED vam tornar a fer les recitacions. Aquesta vegada vull destacar la gran recitació d’en Guillem Príncep amb els seus dos poemes de l’Elefant , ja que va quedar-se en blanc diverses vegades però ho va salvar amb la seva naturalitat i gràcia alhora de resoldre’s dels problemes.


També recalcar els dos monòlegs, el de l’Oriol Pallejà va ser un monòleg de la sèrie animada Oliver i Benji de la Paramoun Comedy i el d’en Salvador, un monòleg de collita pròpia sobre ell mateix: Informàtic, llibres d’instruccions?


La segona part de la classe vàrem reiniciar els debats. Aquesta vegada tots dos anaven sobre la LEC. Un tractava l’article 15 de la LEC que tracta el tema de l’horari escolar, que personalment, no crec que suposi un gran esforç canviar una setmana per una altra. L’altra tema del debat era la LEC, com afectarà, negativament o positivament? Es mantindrà el nivell actual? Encara no podem respondre a aquestes preguntes, només podem esperar i observar l’evolució d’aquesta llei.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada