dimecres, 30 de desembre de 2009

LA GRAN PATACADA

En aquesta entrada vull explicar un dels fets més vergonyosos de la meva vida, la gran patacada.

El 1999, jo, en Marc Escolar, tenia 11 anys i cursava 5è de primària. En el meu col·legi per finalitzar les classes es celebra la Festa de la Primavera on hi ha un munt d’activitats entre elles obres de teatre i cors musicals.

Durant aquestes dues activitats que feien tots els cursos tenint com a públic tot el col·legi i els pares dels alumnes jo vaig patir la gran patacada, durant el transcurs de l’actuació de pallassos de 5è.

La meva posta en escena consistia a entrar a l’escenari fent malabars i un cop estigués davant de tot, a tocar del públic, fer mitja volta i moure el culet mentre feia els malabars. Ja podeu imaginar quin va ser el resultat.

Al fer mitja volta, una de les pilotes em va caure just sota el peu, fent-me relliscar i caure d’esquenes de dalt a baix de l’escenari. Tothom va riure, ja que era una actuació de pallassos i la caiguda va ser molt còmica, però jo no ho veia així, m’havia fet mal i un tall bastant lleig a l’espatlla.

Al aixecar-me no se si va ser per l’impacta de veure a tot el públic amb una rialla a la cara o el simple fet d’acollonir-me davant de tant espectador però vaig girar en rodó i vaig moure el culet, provocant un nou esclat de rialles entra la multitud.

Encara ara no se com vaig tenir el valor de fer-ho, però una cosa és clara aquest dia mai l’oblidaré per molt temps que hi passi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada