dissabte, 5 de desembre de 2009

Marta Vico Soto - Moltes Felicitats



Fa uns mesos, la Marta Vico i jo, Marc Escolar, vàrem estar xerrant en el bar de la universitat i ella em va comentar que el seu aniversari era el 07 de desembre.

Jo li vaig comentar que li faria alguna cosa i ella em va respondre que no tenia vergonya, doncs tenia llibertat per fer el que volgués.

El que ella no sabia és que jo puc ser molt persistent, així que vaig fer aquest vídeo que he penjat al youtube, he enviat als companys i també l’he penjat aquí, al blog.

Espero que agradi a tothom.
PD. He realitzat les tasques de photoshop amb el GIMP, el vídeo ha estat fet primerament amb el PPS i després convertit en MVW amb el programa gratuït PresenterSoft.

2 comentaris:

  1. jajajaja
    molt bo Marc!
    fent gala de fonaments!

    ResponElimina
  2. demostres que tens un parell...
    de bons profes ... amb els quals has pogut realitzar aquest regal
    ets genial!
    merci per donar-nos la oportunitat de felicitar a la Marta
    FELICITATS PRINCESA!
    ESTHER PLEGUE

    ResponElimina